Okazje.info
Pobieranie danych...
Szanowny kliencie w dniach 26-04-2024 - 06-05-2024 w nasz sklep będzie nieczynny, wszystkie zamówienia złozone w tym czasie zostaną dostarczone po 06-05-2024
Przepraszamy za utrudnienia.
Koszyk Twoje konto
Produktów:
Kwota:
Powrót do listy produktów

TAGA HARMONY HTA-600B + WILSON WILSON STUDIO 3 walnut Kod produktu: #76747, TAGA HARMONY
Najniższa cena z 30 dni przed obniżką 2690.00 zł
2690.00 zł

Dostępny
Zamów telefonicznie:
602 111 913, 696 007 696
Wysyłka od 45.00 zł

Opis

WILSON STUDIO 3 - para
Kolumna głośnikowa podstawkowa
Kolumny podstawkowe Studio 3 są częścią nowego podejścia do rozwiązań głośnikowych marki Wilson. Kolumny te są przeznaczone do domowych zestawów stereo klasy hi-fi, wszędzie tam, gdzie nie jest możliwe zastosowanie większych kolumn podłogowych lub w systemach audio w dodatkowych pomieszczeniach audiofila. Zastosowane rozwiązania konstrukcyjne i technologiczne zaczerpnięte zostały z profesjonalnych monitorów studyjnych. Konstrukcja ta zapewnia zarówno naturalną i precyzyjną reprodukcję dźwięku, a jej nowa stylistyka wzbudza zaufanie swoimi profesjonalnymi konotacjami.
Elementami, które wyróżniają się wizualnie w kolumnach Studio 3 są przetworniki wysokotonowe z miękką kopułką o średnicy 28 mm. Są one osadzone głęboko w dużej, bo 5-calowej tubie z włókna szklanego, równo dystrybuującej dźwięk. W konstrukcji przetwornika zastosowano mocny magnes neodymowy. Całość tworzy rozwiązanie akustyczne sprawdzone w najlepszych studiach, a teraz zostało udostępnione użytkownikom domowym. Układ akustyczny współtworzą też pojedyncze 5-calowe przetworniki średnio-niskotonowe, których kosze wykonano z odlewu aluminiowego. Membrany z Kevlaru posiadają wyraźne przetłoczenia na powierzchni, co dodatkowo wzmacnia sztywność konstrukcji. W ich konstrukcji zastosowano duże i masywne magnesy o wadze ponad 280 g. Port systemu Bass-reflex z zaokrąglonymi końcami u wylotu został osadzony z tyłu obudowy ponad sekcją terminali przyłączeniowych.
Zgrabna i jednolicie wyglądająca obudowa skonstruowana została w oparciu o grube płyty MDF oklejone wysokiej jakości winylem o rysunku drewna orzechowego (Walnut), bądź wpadającego w czerń dymionego dębu (Smoked Oak). Obudowa osadzona może być na gumowych podkładkach antypoślizgowych. W zależności od wersji kolorystycznej obudowy, aluminiowy emblemat z logo Wilson umieszczony na maskownicy, występuje w kolorze mosiądzu lub srebra.
W Studio 3 zastosowano nietypowe rozwiązanie maskownic. Zamiast jednej, dużej powierzchni maskującej występują dwie niezależne maskownice zakrywające sam obrys każdego z trzech przetworników. Są one mocowane magnetycznie do zewnętrznych obręczy koszy. Spełniają one tym samym podstawową funkcję osłonową i przeciw kurzową, ale same są również elementem wzorniczym kolumn uwydatniając na froncie rysunek drewna, gdy są założone. Kolor jest również uzależniony od wykończenia obudowy – czarny materiał transparentny akustycznie dla czarnych kolumn, a ciemnobeżowy, wpadający w starzony mosiądz dla kolumn orzechowych. Dodatkowo niewielkie rozmiary maskownic ułatwiają ich składowanie, gdy nie są używane, co zwykle przy tradycyjnych konstrukcjach bywa kłopotliwe dla użytkowników.
Z tyłu obudowy w dolnej jej części umieszczony jest aluminiowy panel z osadzonymi na wprost, pojedynczymi terminalami kablowymi o pozłacanej powierzchni styków. Terminale o dużych, przeźroczystych nakrętkach z oznaczeniem polaryzacji ułatwiają mocowanie przewodów głośnikowych zarówno niezakończonych, jak i pre-terminowanych typu banan lub widły. Wspomniany wcześniej aluminiowy panel anodyzowano na czarno, dając efekt szczotkowanego metalu, dzięki temu stając się integralną częścią stylistyki kolumn. Już na pierwszy rzut oka całość kolumny upewnia użytkownika o wysokiej jakości użytych materiałów i dbałości producenta o szczegóły.
Najważniejsze informacje dotyczące identyfikacji kolumn i ich zasadniczych parametrów użytkowych wydrukowano zgodnie ze schematem kolorystycznym każdego z dwóch wykończeń obudów. Dołożono starań, by zarówno użyte materiały i staranność montażu zasługiwała na dodatkowe wyróżnienie oznaczeniem „Developed and Engineered in Denmark”, co potwierdza współpracę marki Wilson z doświadczonym biurem konstrukcyjnym z kraju, z którego pochodzi znacząca część uznanych marek głośnikowych na świecie.
Dzięki swoim walorom technicznym i nowoczesnej konstrukcji, kolumny Wilson Studio 3 są bardzo dobrym wyborem dla entuzjastów audio, którzy chcą doświadczyć swoich nagrań w sposób naturalny i zamierzony przez producenta i artystę.
pasmo przenoszenia [+/- 3] dB [Hz]: 50-20.000 Hz
czulość [2.83 V/1 m] [dB]: 89 dB
impedancja: 4-8 Omów
maksymalny poziom SPL [dB]: 108 dB
rekomendowana moc wzmacniacza: 30-100 W
częstotliwość odcięcia [Hz]: 2400 Hz
przetwornik wysokotonowy: 1" (28mm) miękka kopułka
przetwornik nisko-średniotonowy: 1 x 5.5"
system, typ obudowy: Bass Reflex
wejście/-a podłączeniowe: Single Wire
akcesoria dołączone do zestawu: gumowe podkładki
wymiary produktu: 173 x 245 x 288 mm
waga netto: 3,60 kg
ilość minimalna: 2 szt.

TAGA HARMONY HTA-600B to wspaniałe połączenie dwóch światów - miękkiego i analogowo-brzmiącego dźwięku dostarczanego dzięki lampom oraz dynamiki i mocy zapewnianych przez tranzystory.
 GŁÓWNE CECHY
Bluetooth® - do bezprzewodowego przesyłania muzyki ze smartfonów, tabletów lub komputerów.
Hybrydowa konstrukcja klasy A/B wykorzystująca dwie rosyjskie lampy próżniowe 6H3 w sekcji przedwzmacniacza i tranzystory na wyjściu zapewnia bardzo ciepły, liniowy i realistyczny dźwięk o wysokiej dynamice.
Kompaktowy rozmiar i elegancki aluminiowy design przedniego panelu świetnie pasuje do każdego stylu wnętrza.
Ceramiczne gniazda lamp, pozwalają najlepiej wykorzystać jakość lamp.
150W toroidalny transformator zapewnia dużą ilość czystej mocy, wysoką stabilność napięcia i bardzo niski prąd tętniący. Przekłada się to na wyższą dynamikę i dodatkową czystą energię oraz większe możliwości prawidłowego wysterowania różnych typów kolumn głośnikowych.
Wysokiej jakości kondensatory (2 x 50V/3300uF) zapewniają stabilne odtwarzanie dźwięku poprawiając barwę i głębokość sceny muzycznej.
Audiofilskiej klasy potencjometr głośności ALPS zapewnia minimalne szumy i przesłuchy międzykanałowe oraz oferuje doskonałą i precyzyjną obsługę jak również ogranicza błędy międzykanałowe.
Ponadgabarytowe aluminiowe radiatory (niezależny radiator dla każdego kanału) pomagają rozproszyć wewnętrzne ciepło i pozwalają na długotrwałe odtwarzanie z dużą mocą przy ograniczonych zniekształceniach.
Wyjście słuchawkowe dla preferujących dyskretne odsłuchy.
Cyfrowe wejście optyczne - do podłączenia szeregu cyfrowych urządzeń audio (odtwarzacz CD/DVD/Blu-ray, konsola do gier itp.).
Wyjście przedwzmacniacza – dedykowane dla opcjonalnego zewnętrznego wzmacniacza mocy lub aktywnego subwoofera i głośników.
2 wejścia analogowe gniazda RCA klasy High-end z obrabianego maszynowo mosiądzu.
Terminale głośnikowe klasy High-end umożliwiają zastosowanie kabli do 10 AWG oraz większość popularnych typów konektorów.
Wymienny przewód zasilający Schuko-IEC C13 dają możliwość upgrade’u systemu o kabel jakości audiofilskiej w dowolnym momencie.
Aluminiowy pilot zdalnego sterowania.
HTA-600B łączy analogowe brzmienie lamp z mocą tranzystorów pozwalając uzyskać najlepsze brzmienie
Wzmacniacz hybrydowy (hybryda)

Co to oznacza i dlaczego TAGA Harmony stosuje rozwiązanie hybrydowe?

Hybryda oznacza połączenie dwóch różnych technik tworzenia wzmacniaczy w jednym urządzeniu: świata lamp i świata tranzystorów.
Wzmacniacze TAGA Harmony wykorzystują lampy w sekcji przedwzmacniacza, natomiast tranzystory w końcówce mocy. Pozwala to uzyskać lampowy, miękki i analogowy charakter brzmienia oraz jednocześnie zagwarantować dużą dynamikę i moc, jaką dają tranzystory, co jest zazwyczaj słabą stroną czysto lampowych konstrukcji.
Brzmienie hybrydowych wzmacniaczy TAGA Harmony jest nie tylko jedwabiste i plastyczne ale jednocześnie silne i dynamiczne. Poza tym wzmacniacze hybrydowe w porównaniu z wzmacniaczami lampowymi łatwiej radzą sobie z poprawnym wysterowaniem różnych zestawów głośnikowych.
Należy pamiętać, że wzmacniacz hybrydowy, zanim zacznie grać w pełni swoich możliwości po włączeniu, wymaga pewnego czasu na wygrzanie lamp – zazwyczaj jest to od 5 do 15 minut w zależności od modelu i temperatury otoczenia.
Typ / Konstrukcja Wzmacniacz hybrydowy
Klasa A/B
Lampy 2 x 6H3
Moc wyjściowa na kanał / impedancja 2 x 30W @ 8ohm
2 x 50W @ 4ohm
Przetwornik Cyfrowo-Analogowy 24bit / 192 kHz
Cirrus Logic CS4344
Łączność bezprzewodowa Bluetooth® v4.0
Złącza wejściowe cyfrowe 1 x optyczne
Złącza wejściowe analogowe 1 x CD, Line
Złącza wyjściowe analogowe 1 x RCA Pre-Out
Wyjście słuchawkowe Impedancja: 32 - 300ohm
Moc wyjściowa: 300mW, 300ohm
Pasmo przenoszenia 20Hz - 20kHz (±2dB)
Całkowite zniekształcenia harmoniczne ≤0.1% (1kHz 1W)
Stosunek sygnał-szum 75dB
Funkcje / wyposażenie Dimmer - podświetlenie okna lamp
Tryb: Direct, Loudness

WILSON STUDIO 3 - para
Kolumna głośnikowa podstawkowa
Kolumny podstawkowe Studio 3 są częścią nowego podejścia do rozwiązań głośnikowych marki Wilson. Kolumny te są przeznaczone do domowych zestawów stereo klasy hi-fi, wszędzie tam, gdzie nie jest możliwe zastosowanie większych kolumn podłogowych lub w systemach audio w dodatkowych pomieszczeniach audiofila. Zastosowane rozwiązania konstrukcyjne i technologiczne zaczerpnięte zostały z profesjonalnych monitorów studyjnych. Konstrukcja ta zapewnia zarówno naturalną i precyzyjną reprodukcję dźwięku, a jej nowa stylistyka wzbudza zaufanie swoimi profesjonalnymi konotacjami.
Elementami, które wyróżniają się wizualnie w kolumnach Studio 3 są przetworniki wysokotonowe z miękką kopułką o średnicy 28 mm. Są one osadzone głęboko w dużej, bo 5-calowej tubie z włókna szklanego, równo dystrybuującej dźwięk. W konstrukcji przetwornika zastosowano mocny magnes neodymowy. Całość tworzy rozwiązanie akustyczne sprawdzone w najlepszych studiach, a teraz zostało udostępnione użytkownikom domowym. Układ akustyczny współtworzą też pojedyncze 5-calowe przetworniki średnio-niskotonowe, których kosze wykonano z odlewu aluminiowego. Membrany z Kevlaru posiadają wyraźne przetłoczenia na powierzchni, co dodatkowo wzmacnia sztywność konstrukcji. W ich konstrukcji zastosowano duże i masywne magnesy o wadze ponad 280 g. Port systemu Bass-reflex z zaokrąglonymi końcami u wylotu został osadzony z tyłu obudowy ponad sekcją terminali przyłączeniowych.
Zgrabna i jednolicie wyglądająca obudowa skonstruowana została w oparciu o grube płyty MDF oklejone wysokiej jakości winylem o rysunku drewna orzechowego (Walnut), bądź wpadającego w czerń dymionego dębu (Smoked Oak). Obudowa osadzona może być na gumowych podkładkach antypoślizgowych. W zależności od wersji kolorystycznej obudowy, aluminiowy emblemat z logo Wilson umieszczony na maskownicy, występuje w kolorze mosiądzu lub srebra.
W Studio 3 zastosowano nietypowe rozwiązanie maskownic. Zamiast jednej, dużej powierzchni maskującej występują dwie niezależne maskownice zakrywające sam obrys każdego z trzech przetworników. Są one mocowane magnetycznie do zewnętrznych obręczy koszy. Spełniają one tym samym podstawową funkcję osłonową i przeciw kurzową, ale same są również elementem wzorniczym kolumn uwydatniając na froncie rysunek drewna, gdy są założone. Kolor jest również uzależniony od wykończenia obudowy – czarny materiał transparentny akustycznie dla czarnych kolumn, a ciemnobeżowy, wpadający w starzony mosiądz dla kolumn orzechowych. Dodatkowo niewielkie rozmiary maskownic ułatwiają ich składowanie, gdy nie są używane, co zwykle przy tradycyjnych konstrukcjach bywa kłopotliwe dla użytkowników.
Z tyłu obudowy w dolnej jej części umieszczony jest aluminiowy panel z osadzonymi na wprost, pojedynczymi terminalami kablowymi o pozłacanej powierzchni styków. Terminale o dużych, przeźroczystych nakrętkach z oznaczeniem polaryzacji ułatwiają mocowanie przewodów głośnikowych zarówno niezakończonych, jak i pre-terminowanych typu banan lub widły. Wspomniany wcześniej aluminiowy panel anodyzowano na czarno, dając efekt szczotkowanego metalu, dzięki temu stając się integralną częścią stylistyki kolumn. Już na pierwszy rzut oka całość kolumny upewnia użytkownika o wysokiej jakości użytych materiałów i dbałości producenta o szczegóły.
Najważniejsze informacje dotyczące identyfikacji kolumn i ich zasadniczych parametrów użytkowych wydrukowano zgodnie ze schematem kolorystycznym każdego z dwóch wykończeń obudów. Dołożono starań, by zarówno użyte materiały i staranność montażu zasługiwała na dodatkowe wyróżnienie oznaczeniem „Developed and Engineered in Denmark”, co potwierdza współpracę marki Wilson z doświadczonym biurem konstrukcyjnym z kraju, z którego pochodzi znacząca część uznanych marek głośnikowych na świecie.
Dzięki swoim walorom technicznym i nowoczesnej konstrukcji, kolumny Wilson Studio 3 są bardzo dobrym wyborem dla entuzjastów audio, którzy chcą doświadczyć swoich nagrań w sposób naturalny i zamierzony przez producenta i artystę.
pasmo przenoszenia [+/- 3] dB [Hz]: 50-20.000 Hz
czulość [2.83 V/1 m] [dB]: 89 dB
impedancja: 4-8 Omów
maksymalny poziom SPL [dB]: 108 dB
rekomendowana moc wzmacniacza: 30-100 W
częstotliwość odcięcia [Hz]: 2400 Hz
przetwornik wysokotonowy: 1" (28mm) miękka kopułka
przetwornik nisko-średniotonowy: 1 x 5.5"
system, typ obudowy: Bass Reflex
wejście/-a podłączeniowe: Single Wire
akcesoria dołączone do zestawu: gumowe podkładki
wymiary produktu: 173 x 245 x 288 mm
waga netto: 3,60 kg
ilość minimalna: 2 szt.

TAGA HARMONY HTA-600B to wspaniałe połączenie dwóch światów - miękkiego i analogowo-brzmiącego dźwięku dostarczanego dzięki lampom oraz dynamiki i mocy zapewnianych przez tranzystory.
 GŁÓWNE CECHY
Bluetooth® - do bezprzewodowego przesyłania muzyki ze smartfonów, tabletów lub komputerów.
Hybrydowa konstrukcja klasy A/B wykorzystująca dwie rosyjskie lampy próżniowe 6H3 w sekcji przedwzmacniacza i tranzystory na wyjściu zapewnia bardzo ciepły, liniowy i realistyczny dźwięk o wysokiej dynamice.
Kompaktowy rozmiar i elegancki aluminiowy design przedniego panelu świetnie pasuje do każdego stylu wnętrza.
Ceramiczne gniazda lamp, pozwalają najlepiej wykorzystać jakość lamp.
150W toroidalny transformator zapewnia dużą ilość czystej mocy, wysoką stabilność napięcia i bardzo niski prąd tętniący. Przekłada się to na wyższą dynamikę i dodatkową czystą energię oraz większe możliwości prawidłowego wysterowania różnych typów kolumn głośnikowych.
Wysokiej jakości kondensatory (2 x 50V/3300uF) zapewniają stabilne odtwarzanie dźwięku poprawiając barwę i głębokość sceny muzycznej.
Audiofilskiej klasy potencjometr głośności ALPS zapewnia minimalne szumy i przesłuchy międzykanałowe oraz oferuje doskonałą i precyzyjną obsługę jak również ogranicza błędy międzykanałowe.
Ponadgabarytowe aluminiowe radiatory (niezależny radiator dla każdego kanału) pomagają rozproszyć wewnętrzne ciepło i pozwalają na długotrwałe odtwarzanie z dużą mocą przy ograniczonych zniekształceniach.
Wyjście słuchawkowe dla preferujących dyskretne odsłuchy.
Cyfrowe wejście optyczne - do podłączenia szeregu cyfrowych urządzeń audio (odtwarzacz CD/DVD/Blu-ray, konsola do gier itp.).
Wyjście przedwzmacniacza – dedykowane dla opcjonalnego zewnętrznego wzmacniacza mocy lub aktywnego subwoofera i głośników.
2 wejścia analogowe gniazda RCA klasy High-end z obrabianego maszynowo mosiądzu.
Terminale głośnikowe klasy High-end umożliwiają zastosowanie kabli do 10 AWG oraz większość popularnych typów konektorów.
Wymienny przewód zasilający Schuko-IEC C13 dają możliwość upgrade’u systemu o kabel jakości audiofilskiej w dowolnym momencie.
Aluminiowy pilot zdalnego sterowania.
HTA-600B łączy analogowe brzmienie lamp z mocą tranzystorów pozwalając uzyskać najlepsze brzmienie
Wzmacniacz hybrydowy (hybryda)

Co to oznacza i dlaczego TAGA Harmony stosuje rozwiązanie hybrydowe?

Hybryda oznacza połączenie dwóch różnych technik tworzenia wzmacniaczy w jednym urządzeniu: świata lamp i świata tranzystorów.
Wzmacniacze TAGA Harmony wykorzystują lampy w sekcji przedwzmacniacza, natomiast tranzystory w końcówce mocy. Pozwala to uzyskać lampowy, miękki i analogowy charakter brzmienia oraz jednocześnie zagwarantować dużą dynamikę i moc, jaką dają tranzystory, co jest zazwyczaj słabą stroną czysto lampowych konstrukcji.
Brzmienie hybrydowych wzmacniaczy TAGA Harmony jest nie tylko jedwabiste i plastyczne ale jednocześnie silne i dynamiczne. Poza tym wzmacniacze hybrydowe w porównaniu z wzmacniaczami lampowymi łatwiej radzą sobie z poprawnym wysterowaniem różnych zestawów głośnikowych.
Należy pamiętać, że wzmacniacz hybrydowy, zanim zacznie grać w pełni swoich możliwości po włączeniu, wymaga pewnego czasu na wygrzanie lamp – zazwyczaj jest to od 5 do 15 minut w zależności od modelu i temperatury otoczenia.
Typ / Konstrukcja Wzmacniacz hybrydowy
Klasa A/B
Lampy 2 x 6H3
Moc wyjściowa na kanał / impedancja 2 x 30W @ 8ohm
2 x 50W @ 4ohm
Przetwornik Cyfrowo-Analogowy 24bit / 192 kHz
Cirrus Logic CS4344
Łączność bezprzewodowa Bluetooth® v4.0
Złącza wejściowe cyfrowe 1 x optyczne
Złącza wejściowe analogowe 1 x CD, Line
Złącza wyjściowe analogowe 1 x RCA Pre-Out
Wyjście słuchawkowe Impedancja: 32 - 300ohm
Moc wyjściowa: 300mW, 300ohm
Pasmo przenoszenia 20Hz - 20kHz (±2dB)
Całkowite zniekształcenia harmoniczne ≤0.1% (1kHz 1W)
Stosunek sygnał-szum 75dB
Funkcje / wyposażenie Dimmer - podświetlenie okna lamp
Tryb: Direct, Loudness

Do tego produktu polecamy również

Posiadamy Autoryzacje

Payu
KON-SUL © 2014-2024 Wszystkie prawa zastrzeżone, powielanie informacji zawartych na tej stronie zabronione. BORTOS Production